FaQ

Často kladené otázky
Je vyplnenie rezervačného formulára záväzné?

Vyplnenie rezervačného formulára je záväzným prejavom záujmu o ubytovanie. Prijatie rezervačného formulára Vám potvrdíme potvrdzujúcim e-mailom. Vaša rezervácia sa stáva záväznou po potvrdení rezervácie hotelovou recepciou.

Čo robiť ak sme nedostali potvrdzujúci e-mail?

Skontrolujte si, prosím, spamový kôš Vašej e-mailovej adresy. Ak do 24 hodín nedostanete potvrdzujúci e-mail, prosím, kontaktujte hotelovú recepciu.

Akým spôsobom môžem uhradiť pobyt?

Pobyt môžete uhradiť platbou vopred (prevodom alebo osobne), garanciou platobnou kartou (číslo karty, dátum expirácie, CVC kód), alebo úhradou po skončení pobytu (prevodom alebo osobne).

Dá sa po úhrade zrušiť moja rezervácia, ak na pobyt nemôžem nastúpiť?

Akékoľvek komplikácie, pre ktoré nemôžete nastúpiť na pobyt, prosím, bezodkladne oznámte hotelovej recepcii. Následne budete informovaný o možnostiach storno poplatku alebo bezplatného presunutia rezervácie na iný termín.

Nachádza sa parkovisko v tesnej blízkosti hotela?

Parkovisko je situované hneď vedľa hotela. Parkovacie státie je v cene ubytovania.

Aké letisko sa nachádza najbližšie k hotelu?

K Thermal ŠÍRAVA HOTEL****  je najbližšie Letisko Košice, vzdialené približne 80km. V prípade záujmu Vám radi zabezpečíme transfer.

Nachádza sa v hoteli izba pre imobilných hostí?

Thermal ŠÍRAVA HOTEL**** disponuje jednou bezbariérovou izbou. Všetky spoločné priestory sú prispôsobené aj pre imobilných hostí.

Môžeme sa na hotelovej izbe pripojiť k internetu?

Vo všetkých hotelových izbách je možnosť bezplatného pripojenia sa na internet prostredníctvom Wi-Fi.

Môžeme sa v hoteli ubytovať s domácim miláčikom?

Na základe Ubytovacieho poriadku nie je možné v hoteli ubytovať hosťa so zvieratkom.

Môžeme na izbe fajčiť?

Všetky hotelové izby a vnútorné spoločné priestory sú nefajčiarske. Fajčiť môžete v exteriéri, na mieste na to určenom.

Môžeme si v hoteli nechať vyprať a vyžehliť odev?

V každej izbe sa nachádza vrecúško na bielizeň „laundry bag“, do ktorého môžete umiestniť Vaše odevy, ktoré potrebujete vyprať a vyžehliť. Chyžná počas denného upratovania prevezme „laundry bag“ a doručí ho do hotelovej práčovne. Vaše vyprané a vyžehlené odevy Vám chyžná doručí nasledujúci deň počas denného upratovania.

Dostaneme sa do hotelovej izby s detským kočíkom?

Všetky spoločné priestory hotela sú bezbariérové, preto sa do hotelovej izby pohodlne dostanete aj s detským kočíkom.

Môžeme mať v izbe detskú postieľku?

Do hotelovej izby Vám radi umiestnime detskú postieľku vybavenú matracom a perinami, avšak túto požiadavku nezabudnite uviesť do poznámky k Vašej rezervácii.

Je možné ohriať dojčenské mlieko priamo v izbe?

V každej hotelovej izbe sa nachádza rýchlovarná kanvica, kde si môžete prevariť dojčenskú vodu. Pre väčší komfort Vám odporúčame ubytovanie v apartmáne, ktorý je vybavený kuchynkou.

Thermal ŠÍRAVA HOTEL****

Kaluža 656
072 36 Kaluža, SK
+421 940 600 944
+421 56 2852 200

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

INFORMÁCIE

NEWSLETTER

Chcete sa pravidelne dozvedať o novinkách? Objednajte si zasielanie informačných e-mailov.

E-mail

Copyright © 2018 Thermal ŠÍRAVA HOTEL****   Všetky práva vyhradené.

Realizácia: COMTECH.